Monday, September 30, 2013

Degree Life

Posted by FARAH at 6:55 PM
gua dalam kelas qmt ni .. subjek yg gua rase SUSAHHHNYEWWWW!!! dah la lecterur ni ajar laju ... bile kkite tanye ape yg kite tak faham , die mcm marah je .. nak jawab soalan yg aku tanye mesti mengeluh panjangggg........... oh,lupe nak cakap.. aku dapat lecterur yg dah pencen.. sepatutnye bile dah pencen ni duduk je la rumah jage cucu ke bekebun ke and etc.. ni tak, die bantai p jadi lecterur part time .... ayooo amaaa apaaaa ... why aku dapat lecterur yg same baye dgn bapak aku ??? sabau je la...

aku harap aku dapat belajar dengan jayanye.. insya allah A+ untuk subjek qmt n yg lain :D

*aku dalam lab ni, die bagi rehat. komputer besepah. so aku gune kan mase yg de* ngeh3x


0 orang suke baca entry saya:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 

♥ FarahFantasi ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea