Wednesday, June 13, 2012

AKU NAK SANGAT !

Posted by FARAH at 1:17 AM

hello , assalamualaikum … what’s up yoo ! hahaha … poyo Smile with tongue out

benda yg korang impi impi kan sebelum sudah jadi kenyataan ? berapa lama dah korang impi kan benda tu ? banyak sgt ke benda yg korang impikan tu ? ade yg dah give up pasal impian masing masing ? huhuhu … banyak pertanyaan tentang impian kan ?

aku pon ade impian aku jugak … dah lame dah aku impikan benda ni … tapi aku rase , tunggu aku kerja , ade duit sendiri baru dapat la kot … yela , kalau nak mengharapkan mak ayah memang lambat lagi laa … diorang pon ade impian diorang yg tak tercapai lagi … contoh nya , nak pergi MEKAH kan … hurmmmm , kite sebagai anak kene la faham mak ayah jugak … jangan la asek nak mintak duit je … bankrupt la mak ayah kite … diorang tu mesti ade banyak hutang dgn bank … tiap-tiap bulan nak kene bayar … kesian diorang …

okay , dah cukup … sebenarnye aku nak share dgn korang pasal impian aku … tapi tak semua laa … sikit jer … hehehe … ok,cekedout Open-mouthed smile

                            canon_1100d-review

kenape aku impikan DSLR CANON 1100D ni? ha , aku nak sangat sangat camera ni sebab hasil gambar die cantik .. aku puas hati sgt sgt dgn gambar dari camera ni .. tak payah nak edit sgt .. lepas tu , kalau aku ade camera ni , senang sikit aku nak snap picture yg aku suke .. hehe Smile 

                 new_ipod_touch

aku nak yg ni ! aku nak IPOD from APPLE . aku nak sgt sgt . aritu aku dah survey sikit sikit . insyallah , ade rezeki nnt aku beli . kenape aku nak sgt ipod ni ? sebab nye aku suke dgr lagu n suke sgt sgt main game .. huhuhu .. bile aku dah ade ipod ni , aku dah tak payah la nak buat muke tak malu n main game kat ipod member .. hehehee Open-mouthed smile

 

                             WH02277

cube korang tengok betul betul jam tangan ni .. cantik kan ? warna die ttu cantik . cube korang letak pulak kat tangan korang , kompem lagi cantik tau tak . aritu kakak aku beli jam ni . harge die rm3+++ . yang jename SWATCH punye . kalau boleh aku memang nak yg original punye . sebab kalau ori , die tahan lama . kalau beli yg dekat pasar malam tu kompem warna die cepat luntur .. tak cantik !

 

okay . buat ,ase ni , ini je lah wishlist aku . lepas ni taktau r bape banyak lagi kan . hehe .

insyallah aku akan dapat semua benda yg aku nak ni .. aku akan berusaha bersungguh sungguh Smile

p/s: kalau ade org yg baik hati nak bagi hadiah kat aku pon ok jugak Open-mouthed smile

0 orang suke baca entry saya:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 

♥ FarahFantasi ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea