Saturday, May 14, 2011

CINTA MELODY

Posted by FARAH at 6:22 AM

assalamualaikum ..

      cinta melody poster

hello holla semua .. korang semua mesti tahu cerita ni kan ? ala , yang dekat astro ria tu .. channel 104 , isnin -jumaat , pukul 6.30pm – 7.30PM .. tak kan korang tak tengok kot ? dah la hero die hensem .. heroin die cute pulak tuu .. tapi , lagi cute kalau aku yang heroin die .. HAHA !

       randy_pangalila (1)

see ! ni la hero die . HENNSEMMM , kan ?? kikiki … boleh jadi gila aku kalau asek tengok die je ! asek berangan je bile tengok die . . hadoooiiiii , caaaaaaiiirrrrrrrrr ohh !!!

alangkah bahagia nya kalau aku dapat kahwin dengan die or dapat lelaki macam die ! huhu . . suke nya akuuu . . dah la hhennseeemmmm .. romantik pulak tuu .. kuikuikui ..  hadddooooiii .. nanti dah balik jengka tak dapat la tengok dia selalu .. hurrmmmmCrying facesedih makkkk!!! nanti aku mesti rindu dekat dia .. sob sob sob ..

okay dah stop berangan ye cik farah Winking smile

         Sinetron_Cinta_Melody_indosiar

 

okay , sebelah tu heroin die .. just nice r kan .. hehe .. aku yang patot duduk kat sebelah die tu .. huuhuu .. masih tak puas hati lagi .. aku tak ade pic solo heroim die sorang sorang coz aku busy download pic hero die aje ! HAHA ! kejam ohh farah ni ..

ni la die kalau dah taksub sangat kan .. sebab tu la bapak aku marah tengok cerita yang berepisod panjang panjang ni .. walau ade kerja penting sekali pon mesti nak tengok jugak cite tuu .. tak akan miss punye ! tak dapat tengok petang , tunggu ulangan die pada malam hari puunn bolehh ! huhu .. mak ajak pegi TF nak beli barang pon aku suruh mak aku tunggu sampai cerita ni habis ..bapak aku suruh isi minyak kete pon aku suruh bapak aku tunggu sampai cerita ni habis .. kuikuikui .. nak buat macamner , cerita tu makin lame makin best .. makin lame makin banyak konflik die ..huhu .. jangan marah haa .. Sarcastic smile

lagu untuk cerita ni pon best .. AISHETERU .. hari hari aku dengar .. setiap mase aku dengar .. hehe ,,,,

okay lah , tu je kot .. k bye (:

2 orang suke baca entry saya:

Sandra Azwan said...

Suke dekat mamat tu ek? hehe

FARAH said...

sandra : a'ah .. suke :)

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 

♥ FarahFantasi ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea